DAG 05 - VAD ÄR KÄRLEK?

Hmm. Rätt så svårt att beskriva ordet då jag enbart kan ta det ur min egen synvinkel, eftersom jag anser och tror att alla människor har en varsin syn på kärlek. Det kan vara kärlek till en vän, sin familj eller en flick/pojkvän.

Jag tycker iallafall att kärlek är när man känner att man kan vara sig själv med en person, att känna att man litar på personen. Att bli glad i personens närhet är också ett tecken på något sorts kärlek. Kärleken kan vara både fint och fult, ibland nästintill förjävligt. Men det allra bästa med den är att få vara nära personer man tycker om.

Jag kan känna en sorts kärlek när jag sitter hemma i Lindas soffa och bara slappnar av, känna att jag är trygg med en utav mina allra finaste vänner och känna hur underbart det är att bara kunna vara sig själv på riktigt. Samtidigt som jag känner en annan sorts kärlek när jag och min pojkvän ligger och kollar på varandra, då är det mer som en pirrande känsla som fyller hela kroppen.

Det är rätt svårt att beskriva hur jag känner, men jag hoppas ni förstår!

Kommentarer

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0