DAG 07 - MIN BÄSTA VÄN

Jag har många bra vänner, många fina som jag älskar otroligt högt men den som står mig allra närmast just nu är Linda.

Jag blir glad när jag är i hennes närhet, jag känner mig som jag vore mer levande än vanligt. Det bästa som finns är att bara sitta och prata om allt och inget. Att veta att man kan säga vad som helst utan att det kan bli felformulerat, att veta att man kan ha en dålig dag och bli sur & ledsen utan att det förstör vänskapen. Det kallar jag en äkta vänskap.

Det bästa som finns är att komma hem trött och sliten efter en skoldag, sätta sig vid datorn, logga in på msn och höra det där plingljudet och se att det är Linda som har skrivit. Jag får en sån otroligt bra känsla i magen, som att saknaden försvinner lite samtidigt som den växer otroligt mycket för varje liten sekund som går.

Linda är iallafall en supersöt tjej som inte kan vara dum mot en enda varelse på jorden. Hon älskar sin familj, sina vänner och hennes husdjur otroligt mycket. Det bästa hon vet är att hålla på med djur och hon har därför valt att gå en djurinriktad linje i rättvik, vilket gör att hon har flyttat dit och bor på internat. Det ställer till en väldig

Kommentarer

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0