DAG 09 - PLATSER JAG BESÖKT

Det finns så mycket platser jag har besökt, som om jag skulle välja en speciellt lixom? Nej, det skulle aldrig gå. Men ett minne jag kommer ihåg särskilt mycket var när jag var i Italien.

Jag var 7 år, hade aldrig åkt flygplan och hade en extrem toalattfobi (vilket jag fortfarande har). Vi kom fram till vårat hotell, det var förjävligt varmt och det regnade, det fanns inga andra barn där och jag kände på mig trots att jag bara var 7 år att denna resa skulle gå åt helvete.

Dagarna gick, och jag tyckte nog att allt var mycket bättre än första dagen. Landet var otroligt fint och jag blev väldigt fashinerad utav den vackra miljön. Tänk att få bada i havet, att få gå barfota och plocka blommar när det egentligen är vinter? Man fattar nog inte det när man är 7 år, men det var jävligt ballt iallafall!

Kommentarer

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0