DAG 15, 16 & 17

DAG 15 - MINA DRÖMMAR:
Det finns nog rätt så många drömmar jag har, en del som aldrig kommer att gå i uppfyllelse, andra som gör det och så vidare.

Om man ska börja med det som är möjligt så vill jag fortsätta studera till fotograf, leva lycklig med någon, ha barn osv. Ni fattar! En annan fet dröm jag har är att få se mina favoritband live och den drömmen har gått mesta dels till uppfyllelse. När jag får se Håkan, MCR, Paramore och några till är min lista komplett!

Det omöjliga drömmarna är väl sånt man alltid har drömt om ända sen man var liten. Men den fetaste drömmen som just nu känns så overklig är att jag skulle få flytta till USA och leva mitt liv där. Skulle vara så jäkla gött! :-D

DAG 16 - EN SPECIELL KYSS:
Oj, jag vet inte riktigt om man kan säga att jag har så många speciella kyssar förutom en så det känns rätt självklart. Det var såklart första kyssen med Fredrik som alla säkert redan har listat ut. Så jäkla märkvärdig var den kanske inte men det kändes så bra att känna att han besvarade mina känslor genom att kyssa tillbaka. Tror att jag svävar än idag när jag tänker på den, han är underbar och oavsett vad som händer så kommer han alltid ha en fet plats i mitt hjärta. :-)

DAG 17 - MITT FAVORITMINNE:
Omg, finns så många som jag skulle kunna välja här. Skulle kunna säga sommaren 07, alla kvällar med evelina, alla underbara stunder med F, våran 1 års dag osv. Men jag tror jag måste välja P&L 2010. Det var så himla underbart att vara med så många man tycker om samtidigt, att få se sina favoritband och bara vara allmänt jäkla lycklig. Den känslan är rätt obeskrivlig, och jag tror att den måste upplevas för att man ska veta vad jag menar.

Kommentarer
Postat av: sarastille

varför säger du fet hela tiden? :( haha

2010-12-16 @ 08:26:01
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: Märtha

Ska vi dra till stockholm nästa år och se MCR? Vi kan ju bo hos min syster i alla fall ;)

2010-12-16 @ 10:00:55

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0