LÄR KÄNNA MIG DEL. 3

Beskriv dig själv med tre ord:
Kort, flummig och envis.

Beskriv din bästa kompis med tre ord:
Längre än mig, för snäll och underbar.

Beskriv dina föräldrar med tre ord:
Snälla, givmilda och generösa.

Beskriv någon du gillar med tre ord:
Väljer Fredrik här. Lång som ett höghus, smal som en sticka och det finaste jag vet.

Beskriv ditt liv med tre ord:
Upp och ner!

Tre saker du skulle ha med på en öde ö:
Fredrik, en båt så vi skulle kunna ta oss hem och min mobiltelefon!

Tre saker du inte skulle klara dig utan:
Cola, musik och mobilen.

Tre personer du inte skulle klara dig utan:
Fredrik, Linda och Märtha.

Tre länder du vill åka till:
USA, Thailand och Egypten.

Tre låtar du gillar:
Secondhand Serende - Fall for you.
Mötley Crue - Kickstart my heart.
Håkan Hellström - Saknade till havs.

Tre filmer du gillar:
A walk to remember, My sisters keeper och The last song.

Tre filmer du hatar:
-

Tre ord som beskriver ditt rum.
Just nu så är det rent, vitt och kallt.

Tre ord som beskriver denna listan:
Underlig, rolig och kort. 


Kommentarer

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0