LÄR KÄNNA MIG DEL. 4

1. Namn: Det vet ni redan.. ;-)
2. Födelsedatum: 1994-08-08.
3. Ålder: 16.
4. Bor: Säter, Dalarna.
5. Familj: Bor tillsammans med pappa.
6. Husdjur: Inget.
7. Hårfärg: Blont, men snart svart och rött.
8. Ögonfärg: Blågröna.
9. Hur lång är du: 163 cm.
10. Höger eller vänsterhänt: Höger.
11. Civilstatus: Så jävla upptagen.
12. Trivs du med det: Ja.
13. Senaste personen du kramade: Pappa.
14. Senaste personen du pussade: Fredrik.
15. Senaste personen du pratade i telefon med: Pappa.
16. Senaste personen du ringde: Pappa.
17. Senaste personen som ringde dig: Mamma.
18. Dagens kläder: Spetsklänning och leggings.
19. Dagens smink: Svart, svart, svart.
20. Favorit mat: Tacos.
21. Favorit färg: Svart.
22. Rökt: Ja, provat.
23. Snusat: Ja, provat.
24. Testat droger: Nej.
25. Druckit alkohol: Ja.
26. Senast du drack alkohol: 9 oktober.
27. Vad för slags alkohol drack du då: Cider.
28. Med vem drack du: Ett gäng vänner.
29. Har du bra självförtroende: Hmm..
30. Nöjd över din kropp: Nej, men palla klaga.
31. Många vänner: Ja.
32. Din bästa vän: Linda.
33. Hatar du någon: Ja.
34. Pratar du fortfarande med personen du senast kysste: Klart.
35. När duschade du senast: Idag.
36. Är du oskuld: Nej.
37. Vem hade du senast sex med: Min pojkvän.
38. Har du haft oskyddat sex: Ja.
39. Har du varit gravid: Nej.
40. Äldsta strul: 91:a.
41. Yngsta strul: 94:a.
42. Har du varit otrogen? Nej, jag ser det inte så iallfall.
43. Har du bra betyg i skolan? Medel.
44. Favorit ämne i skolan: Media.
45. Skolkat: Ja.
46. Fuskat på ett prov: Ja.
47. Fått kvarsittning: Nej.
48. Fått hem ringning: Ja.
49. Mobbat någon: Njea.
50. Pratat med rektorn: Ja.

Under de 30 senaste dagarna har du:
[ ] Rökt
[ ] Snusat
[ ] Knarkat
[ ] Druckit alkohol
[x] Kramat någon
[x] Pussat någon
[x] Hånglat med någon
[x] Haft sex
[ ] Strulat med någon nyktert
[ ] Strulat med någon onyktert
[x] Pratat i telefon över en timme
[x] Pratat i telefon över två timmar
[ ] Smsat med en okänd
[ ] Pratat i telefon med en okänd
[x] Pratat i telefon med någon du tycker om
[ ] Varit vaken ett helt dygn
[ ] Haft utegångsförbud

Antingen eller:
Cola – Fanta
Öl – Cider
Svart
– Vit
Pizza – Hamburgare
Pop – Rock
Sommar
– vinter
Strul – Kärlek
Lycka
– Pengar


Kommentarer

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0