LÄR KÄNNA MIG DEL. 7

1. Berätta om första fyllan.
Haha, nej, det tänker jag inte göra eftersom att mina föräldrar läser min blogg :)

2. Berätta om första kyssen.
Hm, finns inte så mycket att säga mer än att jag gick i 4:an. HAHA.

3. Vem är ditt snyggaste hångel?
Fredrik <3

4. Yngsta respektive äldsta hånglet?
94:a och 91:a.

5. Har du hånglat med fler än en person under en 24-timmarperiod?
Ja.

6. Säg något du är nöjd med i ditt utseende.
Ögonen.

7. Nämn en detalj i andras utseende som attraherar dig.
Håret.

8. Favoritsexsoundtrack.
HAHA, men nej..

9. Vilken är den pinsammaste skivan du äger?
Ingen aning.

10. Vilken manlig/kvinnlig kändis skulle du kunna tänka dig att ha sex med?
Nikki Sixx.

11. Har du ljugit för att få någon i säng?
Nej.

12. Har du strippat för någon?
Nej.

13. Har du stoppat upp behån/byxorna någon gång?
Nej.

14. Har du snattat?
Nej.

15. Har du moonat?
Ja.

16. Den du levt och upplevt mest med?
Oj, har upplevt rätt mkt med Fredrik iaf.

17. Hur många har du varit kär i?
1 på riktigt.

18. Käraste ägodel?
Min systemkamera <3

19. Vad skulle göra dig mest glad nu?
Om jag fick träffa Linda.. Haha.

20. Vad har du varit mest rädd för i ditt liv?
Hm. Förlora ngn.

21. Homo, hetero, bi?
Hetero.

22. Vad är kärlek?
En jäkla massa.

23. Vad skulle du göra annorlunda om du fick återvända bakåt i tiden och ändra en sak?
Tänker inte skriva någonting här.

24. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet?
Va?


Kommentarer

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0