LÄR KÄNNA MIG DEL. 8

- Fyra frågor om förhållanden
är du singel? - nej. 
varför? - haha, för jag har ett förhållande.
tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - ja.
hur många har du varit kär i? - 1, på riktigt.

- Tio frågor om dig själv
namn? - ...
när fyller du år? - 8 augusti. 
några piercingar? -  ja.
vad har du på dig just nu? - mötley tisha. 
vilken årstid är bäst? -  sommar.
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - soova länge. 
vad tycker du mest om hos dig själv? - ögonen.
vad är du bra på? - hm, lyssna på musik? haha.
vem älskar du mest på denna jorden? - fredrik.
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - tillsammans med någon ju.

- 10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - linda och märtha.
vem är den roligaste av dina vänner? - jonna.
vem är snyggast av dina vänner? - emma e.
vem är den du helst har filmkväll med? - fredrik.
vem av dina vänner är mest "evil"? - felicia ;-)

- 10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - pappa.
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - jadå.
vem är farligast i din familj? - twinsis.
vem ser roligast ut i din familj? - haha?
vem är coolast? - jag :c
har ni något husdjur? - nej.
vem har du mest gemensamt med? - twinsis.
vem står för underhållningen? - papi, som tror att han är rolii.
vem sover du oftast med? - mig sj.
roligaste kvällen med familjen? - minns inte.

10 frågor om idag
vad har du gjort idag? - ingenting än så länge.
vad ska du göra nu? - musik.
har du gjort något dåligt idag? - nej. 
vad har du ätit idag? - inget.
har du duschat idag? - nej.
är du trött nu? - ja.
vad händer i morgon ? - dunno. 
går du i skolan? - ja.
har du varit i skolan idag? - jullov ffs.


- ANNAT
Hur mår du just nu? bra.
Har du piercat dig? ja.
Är du hungrig nu? - nej.
Vad är klockan nu just nu? - 09.09
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - blogg.se

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - pappa.
Vem ringde du senast?  -  fredrik.
Vem sms:a till dig senast? - fredrik.
Vem sms:a du till senast?  - fredrik.


- FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - juldagen. 
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - igår.


- ÖVRIGT
Gillar du punk? - sådär.
Har du sminkat dig idag? - ja.

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? -  ja.
Vilket är ditt favoritband/artist? - mötley och håkan.
Vad gillar du för musik? - rock/emo/sleaze/glam.

- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - ja.
Har du fler än 3 jeans? -  haha, ja.
Har du fler än 5 tröjor? - ja.

- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - ja.
Använder du wax? -  nej.
Använder du ögonskugga? - ja.
Använder du kajal? -  ja, :D
Använder du hårspray? - ja.
Använder du volymspray? - ja.
Andänder du mousse? - nej.
Använder du deodorant? - ja.
Använder du skinspray? - nej.
Använder du parfym? -  ja.
Använder du läppglans/läppstift? - lypsyl. 
Använder du brunkräm? - foundation, men inte "brunkräm".
Använder du rouge? - nej.
Uppsatt hår eller hängande? - beror på.
plattar/lockar du håret varje dag? -  ja.
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - nej.

KÄRLEK
Är du kär just nu? - ja.
Har du kysst någon idag? - nej.
Har du ett förhållande? -  ja.
Är du romantisk? - ja.
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - tobias. 
Hur länge höll det? - 7 månader.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - ha ett förhållande. 
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - nej.
Vem sov du senast bredvid? - fredrik.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - mamma typ 30, och pappa 40. 
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - nej.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - nej.


Kommentarer
Postat av: JONNA

nee så söt du är! :-D puss♥

2010-12-29 @ 15:15:03
URL: http://jonnaniininen.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

Sv: Tack för kommerntaren när jag var i Thai, hoppas du hade det super mysig över jul :)



Önskar dig en grym nyårsafton imorgon :D

Gott Nytt År!!

2010-12-30 @ 13:10:24
URL: http://amandafalk.se

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0