LÄR KÄNNA MIG DEL. 9

10 saker om dig själv
1. har väldigt lätt för att bli irriterad.
2. hatar när saker inte blir som jag vill.
3. är envis som en.. åsna?
4. coca cola är min drog.
5. jag biter ofta på saker.
6. har en tungpiercing.
7. och en i läppen.
8. är endast 163 cm lång.
9. jag har haft samma pojkvän i 21 månader, snart.
10. jag tycker om att fota.

9 saker du aldrig gjort
1. knarkat.
2. varit i usa.
3. misshandlat någon.
4. dödat någon.
5. dansat naken på ett bord.
6. kysst någon med rött hår.
7. varit in på makeup-store på kupolen.
8. hållt en orm.
9. varit glad en hel dag.

8 sätt att få dig att "falla"
1. vara bra.
2. få mig att tro något fint.
3. få mig att le.
4. vara fin.
5. le.
6. ha vackra ögon.
7. ha fluffigt hår.
8. vara som fredrik svensson.

7 saker som du tänker på ofta
1. en efterbliven person som får mig att bli arg.
2. fredrik.
3. fina vänner.
4. håkan hellström
5. mötley crue.
6. kent.
7. coca cola.

6 saker du vill säga till olika personer just nu
1. Du är äcklig.
2. Jag älskar dig.
3. Haha.
4. Dör.
5. Hihi.
6. Fuck you.

5 personer du träffat senaste veckan
1. fredrik
2. linda
3. inger
4. pappa
5. syster

4 smileys som beskriver ditt liv just nu
1. :c
2. ._.
3. -.-
4. ;o

3 saker du blir avtänd av
1. en ful chey.
2. smöriga saker.
3. ägg.

2 saker du ska göra imorgon
1. pussas.
2. kramas.

1 erkännande
1. I walk away right now

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥

ska nog också ta o göra den här =)

2010-12-31 @ 03:58:11
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0