Kväller hos mig!

Hallå och godkväll mina kära läsare. Jag och min syster ska dygna inatt för vi åker iväg tidigt imorgon bitti till Småland så vi tyckte det lite onödigt att sova. ;-) HEHE. Kommer uppdatera massor under natten (om jag håller mig vaken) så ni har läsning tills imorgon, ska även duscha och packa klart osv :-)

Kommer upp en hiss & diss senare ikväll också!

Glöm förresten inte att rösta på eran favorit i finalen av veckans blogg för efter tolvslaget inatt drar jag en finalist!
Tryck här för att komma till inlägget.


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hissy dissy fizzzzy!! ;D i love you mizzy<3

2010-07-31 @ 22:11:40
URL: http://fredriksvensson.blogg.se/

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0