Vatten!

Efter en helt underbar peace and love vecka, då man har levt på vatten, så har jag gått och blivit beroende av just drycken vatten. Fyfan vad gott det är. Kan dricka hur mycket som helst. Det slinker lixom alltid ner. Och nu när jag gått och blivit sjuk passar det ännu mer! Det ända som fattas nu är att ligga i soffan med älskling, inatt igen. Men imorgon åker jag förmodligen till honom så jag slipper ligga och vara sjuk ensam, han är ju också sjuk så vad spelar det för roll lixom. :*

Nu ska jag ta mitt febriga huvud och min onda hals och springa bort till sängen!!! SKÖÖÖNT. <3

Kommentarer
Postat av: Filippa

sv; Tack så mycket! Ja jag har haft det bäst :) Kram

2010-07-07 @ 10:28:08
URL: http://flings.blogg.se/
Postat av: Lina

Krya på dig, Sofie! Snygg design, btw. Glömde skriva det när den var ny.. :)

2010-07-07 @ 12:21:58
URL: http://gammalvana.blogg.se/
Postat av: Lina

SV; Tacktack :)

2010-07-07 @ 16:18:13
URL: http://gammalvana.blogg.se/

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0