Hur döljer man en bajsbrun lugg?

Nu har jag fixat klart mig, försökt dölja håret så mycket som det bara går. Tycker inte direkt om att det är superblont (som jag vill ha det) på vissa ställen, kycklinggult på vissa ställen och bajsbrunt i luggen? Äsh. Sket man väl i ändå. Det kommer bli bra till slut.

Nu ska jag packa ner det sista, sen knyta på mig skorna som tar en evighet och springa ner till bussen!

Min bebis får följa med också så att jag kan visa er sen vad vi har hållt på med under dagen.. :-D


Kommentarer
Postat av: Lina

Hmm.. vet att det finns vit toning att köpa på shock. Kostar en del och håller väl inte superlänge, men tänkte bara säga det. ;) Vet dock inte hur bra den funkar eftersom jag inte provat själv, men har hört att den ska vara bra om man vill ha vitt :P

2010-06-23 @ 12:18:03
URL: http://gammalvana.blogg.se/
Postat av: bv

Ingen fara med håret, mitt är också kyckliggult här och där men det har väl ingen dött av :)

2010-06-23 @ 22:30:56

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0