veckans bilder

Jag har tänkt på hur jag ska göra för att få mer inspiration till att fotografera, det har varit ganska tomt i min hjärna ett tag. Men nu har jag iallafall bestämt mig för att jag ska ha ett projekt. Jag vet att många fotobloggare har ett sådant projekt men det kan ju vara kul att testa på något tänkte jag!

Det kommer gå till såhär att varje vecka så ska jag ha ett speciellt tema jag ska fota efter, sen någongång under varje helg lägger jag ut bilden/bilderna här. Det kan vara en bild, men det kan även vara fem så antalet kommer variera beroende på hur mycket tid jag har osv. 

Jag kommer ha många olika teman nerskrivna på lappar som jag sedan lägger i en burk. Sen varje vecka drar jag upp en lapp och det avgör vad temat för veckan blir :)

Ni måste också komma ihåg att jag får tolka temat hur jag vill.

Tema för den här veckan är:
Pojke!


Kommentarer

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0