min helg

Helgen har varit awesome! Kan inte säga annat än så, och det är därför uppdateringen har blivit allt annat än bra.

Fredagen; Åkte till kupolen med Norden, shoppade lite nödvändiga prylar eftersom vädret har blivit så sjukt varmt. Drog direkt till Konfirmationsmiddagen efter, det var supertrevligt. Vi skrattade, pratade och åt.. ^^ Sen skjutsade min mor mig till min älskling, så där nattade jag över. Som vanligt med andra ord.

Lördagen; Vaknade tidigt. (Läs: Låg kvar i sängen och myste.) Efter ett tag steg vi upp iallafall, fixade oss, slängde i oss något ätbart, sprang till bussen. Blev Seaside i falun hela dagen. Trots ösregn så var det helt awesome. Vi åkte dock hem tidigare för att vi var helt genomvåta, och det gillades inte. Favoriterna för dagen var Jackarou och Less than four. Iofs är dom två banden alltid favoriter, men det är väl så det ska vara :'D

Snodde två bilder av pojkvän. :)
1. Jackarou. 2. Max, sångare och gitarisst i Less than four.



Söndag; Dagen har bestått av shopping i sthlm med pojkvän. Han shoppade på som tusan och jag lite smått. Blev en Mötley tisha och ett par helt vanliga svarta leggings. Även två par tunna till avslutningsfesten! Awesome på det.

Kommentarer

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0