ATT GÖRA

Jag tänkte dela med mig utav min "att göra innan jag dör lista". Är inte det rätt roligt va? De som är markerade i fet stil har jag redan hunnit med att göra :-D

Det här absolut lång ifrån alla punkter, men några iallafall.

♦ Ta studenten!
Lyckas älska någon utav de motsatta könet enormt mycket.
♦ Utbilda mig till fotograf.
♦ Hoppa fallskärm.
♦ Åka till Thailand.
♦ Resa jorden runt.
Sätta min fot i Afrika.
Kyssa en tjej.
♦ Dansa på ett bord.
♦ Sova under bar himmel.
Titta på stjärnorna tillsammans med någon jag älskar.
Se Kent live.
♦ Åka till USA.
♦ Gifta mig.
♦ Se Håkan Hellström live.
Rida på en kamel.
Rida på en elefant.
Hitta vänner som jag skulle kunna offra min högra arm för.
Köpa mig en systemkamera.
♦ Flytta härifrån.
♦ Gå högskola.
Gå ut högstadiet utan något IG.

Kommentarer
Postat av: elin - foto -

vad kul att skriva en sån lista!

kram

2010-11-06 @ 14:00:49
URL: http://elinsrunaway.blogg.se/
Postat av: josefine

Har du haft en bra vecka ? : )

2010-11-07 @ 11:26:49
URL: http://bluuebeeryy.blogg.se/

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0