BECK - LEVANDE BEGRAVD

Jag har nyss kollat klart på "Beck - Levande Begravd". Väldigt besarr och vidrig film enligt mig, kan vara en utav de sjukaste beck-filmer som gjorts.
 
"I en lekpark mitt i storstadsidyllen hittas en nedgrävd trälåda innehållande en känd och respekterad åklagare. Beck & co misstänker först en grovt kriminell MC-ledare för dådet, men man får snabbt omvärdera fallet när MC-ledaren hittas mördad i en liknande trälåda. Ganska snart upptäcks ytterligare ett antal trälådor och polisen inser att man är inne i en katt- och råttalek med en galen seriemördare. Polisutredningen visar efterhand att det finns ett svagt samband mellan mordoffren i form av en nio år gammal händelse, men vad Martin Beck inte anar, är att även hans eget liv står på spel, då mördaren har utsett honom till nästa offer.."

Filmen får iallafall 4 av 5 stjärnor av mig, bra handling men lite för vidrig!



Kommentarer
Postat av: Anna med A

ja :)

2010-11-08 @ 23:03:14
URL: http://annaavs.blogg.se/
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Jaa, verkligen!



Åh den där filmen såg jag var några dagar sen, jag tyckte allt att den var bra :)

2010-11-08 @ 23:09:21
URL: http://felliciiaa.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

sv: tack så mkt :D

2010-11-09 @ 09:56:44
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: g e r a l d i n a

sv; hihi, jaddå :)

allt bra idag då? :)

2010-11-09 @ 17:18:55
URL: http://geralh.blogg.se/

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0