DAG 02 - MIN FÖRSTA KÄRLEK

Valet blir ju självklart ganska enkelt, Fredrik. Jag tror att jag trodde att jag var kär i mina tidigare pojkvänner, men när jag träffade Fredrik insåg jag något helt nytt. Jag blir fortfarande alldeless pirrig i magen när jag ser på honom och vi har snart varit tillsammans i 20 månader, fint ♥

Man kan väl säga att jag träffade honom genom gemensamma vänner men att jag kände ingenting för honom på det sättet, förutom att han var en väldigt fin människa och en helt underbar vän.

Men så kom det en dag, den 3 april. Vi var på ungdommens hus och jag vet inte riktigt, men det blev bara så självklart att det skulle vara han och jag. Trots att jag inte alls känt denna känsla tidigare någon gång så visste jag att "han ska jag ha", och så blev det, den 5 april åkte jag hem till honom och det var även där vi kysstes första gången.

Så sen den 5 april 2009 har det varit han och jag, alltså har vi varit tillsammans i 1 år och 8 månader snart. En helt underbar tid med en hel del berg-och-dal-banor, men det är sånt man får ta. Vad är ett förhållande utan bergar och dalar lixom? I love him anyway ♥


Kommentarer

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0