GO AWAY, JUST GO AWAY

Blir bara så himla matt på vissa människor så nu ska jag och mitt huvud ta och vila lite tills någon trevlig typ släntrar in innanför dörren. Kan ju hoppas att livet strålar då iallafall! Haha, märks det kanske att jag är på lite dåligt humör? Mja det man nog säga att jag är. Men jag blir bara så trött på en jävla fittunge som har svårt att skilja på ditt och mitt...

Idag hände världens hemskaste händelse iallafall.. Jag tänker aldrig mer gå på en toalett på donken i uppsala, gör inte det ni heller..

Kommentarer
Postat av: Felixmargrete

Sehr schon, gut gemacht

2011-11-24 @ 09:50:53
URL: http://felixmargrete.blog13.com

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0