OSMINKAD, JA

Dåligt med tid har jag verkligen haft idag! Först en underbar sovmorgon, sen kupolen med uppföljning av lite skola. Tog sedan bussen till säter och gick på T&K-gruppen, efter det blev det hem till mamsen för att äta lite. Hittade massor med kläder som jag packade ner i en påse och tog med mig hem hit till pappa. Mycket som har varit saknat :-D

Imorgon blir det 10 tåget och kupolen en sväng med Jonna och eventuellt Malin, vet inte riktigt än! Men ska införskaffa mig lite småsaker, sen efter skolan blir det Falun med Emma. Taggar för halloween! :-D

Sen kan jag passa på att svara på en kommentar jag fick som tyvärr var ifrån en Anonym utan bloggadress..
Frågan var om jag alltid är osminkad. Och svaret är ja, för det mesta så är jag faktiskt det. Kanske lite mascara ibland, eller lite rejälare om jag ska ut men annars så är neutralt bäst ;-)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

´Åh vad jag önskar att jag kunde gå osminkad, så mycket pengar man skulle spara =P, men det är ett beroende för mig, tyvärr!



vad ska du hitta på idag då? kram

2010-10-28 @ 05:49:50
URL: http://pieceofpie.blogg.se/
Postat av: Frixxie-Rock N Roll Heaven

Sv: okej, jag hoppas också på bra band någonstans :D

2010-10-28 @ 07:09:52
URL: http://fredriksvensson.blogg.se/
Postat av: Laila♥

osminkar men söt =)

2010-10-28 @ 17:30:32
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0