I KNEW I LOVED YOU

552. Looks that kill.
491. Same ol' situation.
400. Wild side.
352. Kickstart my heart.
328. Home sweet home.
246. Without you.
219. Dr. Feelgood.
90. Smoking in the boys room.

Mötleys platser i rockklassikers 666-lista. Om jag får säga det själv borde alla låtar ligga jävligt mycket högre upp. Mitt älskade foo fighters fanns också med på listan, men inga topplatser där heller. 96 var det som bäst. Men guns n' roses, underbara guns, kom på en tredje plats med November rain. Ska väl inte gnälla på att Nothing else matters kom på femte plats och att Nirvana kom på 16 plats med Smells like teen spirit.

Jävligt trevlig lista de där annars.


Kommentarer
Postat av: Gabriella - hårdrockare ut i fingerspetsarna!♥

sv; gött, jag har lagt till dig nu! :D



kram

2011-08-10 @ 13:50:56
URL: http://gabriellarokolampi.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv; aa!

Idag ska ja va med en kompis & sen klippa mig. Självdå? :)

2011-08-10 @ 14:16:17
URL: http://johannaviveca.blogg.se/

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0