GOTT NYTT ÅR

Det här året har varit fullt med både motgångar och framgångar. Jag har varit mycket ledsen men jag tror aldrig jag har skrattat så mycket som jag gjort detta år heller. Spenderat enormt mycket tid med mina älskade vänner har jag också gjort, nätter jag inte minns så mycket av som har slutat med huvudet hängandes över toastolen men även nätter då jag somnade med världens bredaste leende efter en awesome kväll (oftast bredvid min Felicia också). Sjukt mycket plugg har det varit, kämpat på som fan men oftast varit nöjd med resultatet också och spenderat på tok för mycket pengar på så underbara konserter. Shoppat upp en hel del också.

Kan nog beskriva mitt 2011 med dessa ord: Underbara sommarkvällar, gråtande höstnätter, prestationsångest, saknad, längtan, ångest, skratt, fylla, VÄNSKAP, en underbar familj, musik, konserter, lycka och tålamod. Nu tar jag med mig allt positivt in i år 2012 och lämnar allt det gamla, ruggiga och ruttna kvar i 2011, släpper taget om det jag inte behöver. :') ♥

Hoppas ni får en awesomesuperduper nyårsafton med era nära och kära, för det ska jag ha! Vi ses i dimman eller 2012. Kram ♥


Kommentarer

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0