SAMMANFATTNING AV 2011 - DEL 1

Januari:
Damn it, vad gjorde jag i januari? Jag fotograferade hur mycket som helst, för i julklapp 2010 fick jag ett nytt objektiv. Köpte en ny mobil, som blev min andra hälft (hur fan klarade jag mig utan android innan?) och jag nördade Vampire Diaries hur mycket som helst. Var nästan enbart med en person, någon som betydde för mycket just då. 



Februari:
Gary Moore dog, Peace and Love släppte grymma band och jag var så jäkla glad, lycklig och nöjd. Knarkade All Time Low hur mycket som helst för den delen också. Firade alla hjärtans dag också, med min dåvarande pojke. Egentligen ingenting speciellt, men mysigt. Blev otroligt besviken på Sonisphere's bandsläpp också.



Mars:
Jag fick bevittna My Chemical Romance live tillsammans med Leone, Lina och Märtha. Fick även superduperbra kontakt med Bäkka och vi såg BDB tillsammans spela akustiskt den 10 mars, sen dess har det varit hon och jag forever and ever typ. Köpte ett par svarta converse, gick på massor med bio ihopp om att ett förhållande skulle bli bättre osv. Den sista mars tog det även slut med någon jag delat mitt liv med i 2 år.


April:
Grinade i princip hela april och hade nog aldrig känt mig mer trasig, såg Håkan Hellström live för första gången, spenderade fortfarande sjukt mycket tid med Fredrik, var inte i skolan nånting nästan och kom väldigt väldigt nära världens bästa felicia. Satt på hennes altan och pratade om livet, solade och massa annat busigt. Söp även skalen i bitar ett flertal gånger ihopp om att något kanske skulle bli bättre då. Var även på Hardcore Superstar och där träffade jag världens finaste Emma Mattsson. What am I without you girl? ♥



Maj:
Jag tog tag i mitt liv, ordnade upp skolan och betygen. Mådde skapligt bra och umgicks med fina vänner nästan varje dag. Sommaren kröp sig på, det blev varmt som fan och sådär. Minns inte så mycket av maj, men antar att det var en bra månad med fullt upp eftersom jag knappt bloggade. Klippte sidecut gjorde jag också.



Juni:
Det var skolavslutning, Foo Fighters, midsommar och P&L. Kramade en fin människa för sista gången, var full och skrek till veronica maggio's "JAG KOMMER" och serverade på en väldigt fin männikas bröllop. Drack alkohol i mängder gjorde vi också, det var ju sommar ffs! Köpte mina första "Kandee"-linnen och var så jäkla sleazig. Leopardleggings, zebramönster, nitar, skinn och läder, bandanas, you name it. Piercade bröstvårtan gjorde jag också.

Fortsättning följer.......

Kommentarer

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0