SCHOOL'S OUT FOREVER

Denna dag är det fan inga fel på alltså. En fet sovmorgon till 10.40, en bokredovisning som gick över förväntan och sedan en multimedialektion som vi (som vanligt) inte gjorde någonting på.

Inte nog med det, lyckoruset som stiger i kroppen när man får ett sms från Peace and Love att Kent ska inta scenen där i sommar. Tro inte att lyckan skulle ta slut där. Cooper till Skogsröjet, nej fan, lyckan är maximal. För att inte nämna att jag åker till London på torsdag, woppa!

Måste ju ta chansen att se den gamle mannen innan han slutar, såg han iofs på sonisphere men då var jag ju där för Mötley så var inte direkt så intresserad ;-)

Kommentarer
Postat av: sanna

sv: ja satan vad grymt det kommer att bli i sommar! taggar fan sönderrrrrrrr :D

2011-12-13 @ 14:09:16
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0