Black Heart.

Herrejösses, är sämsta bloggaren någonsin.
Har aldrig något att skriva känns det som och när jag väl har det så skriver jag inte? Haha, drygt!! :3

Har iallafall uppstått några bra saker sen sist;
Har biljetter till...
.. FOO FIGHTERS + band of horses + biffy clyro.
.. HÅKAN HELLSTRÖM.
.. MY CHEMICAL ROMANCE.

Håkan kommer också till P&L, vilket även All time low gör.
snälla, ge mig 18 mars nu så denna galna vår och sommar kan rulla igång? :'D

Något mer är väl att Fredrik ska lära mig att spela gitarr.. HAHA! :'D

Jaja, det var väl den musikaliska biten iallafall. Något mer som hänt då?
Öhm nee.. Typ inte iallafall.
Eller, jag har börjat göra egna smycken så någongång i framtiden hade jag tänkt starta upp en blogg där jag säljer smycken jag gjort och så.
Är faktiskt jäkligt roligt. <;

Imorgon är det helg iallafall, skönt ska det bli.
Mycket planerat också!
Det allra bästa är väl att få vara med älskling såklart ju! :)

Går bara en vecka till nu, sen blire 3 veckors apu och sen sportlov :3
Ska bli skönt att få vila huvudet lite om man säger så.... HAHA.
Tål inte en viss människa alltså....

Fint att min sidecute håller på att växa ut förresten..

Kommentarer

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0