WEEEHÅÅ, GALET

Dålig uppdatering, förlåt! :-(

Haha, nejdå, men har varit ganska mycket senaste tiden så inte riktigt haft tid.
I onsdags var jag på Foo Fighters med världens bästa, och dom var så jävla jävla bra.
Helt sjukt, underbart! GRYMMA! Everlong, best of you, the preteder och några till
var lätt bästa låtarna under kvällen. Nästa gång de kommer till sverige ska jag se dem igen!

Torsdagen bjöd på fotboll med släkten och saker som gjorde mig jävligt glad men
samtidigt hur ledsen som helst. Jävlar att det finns så fina människor alltså...

Och gårdagen då... ehm, vart ska vi börja? Haha. Vi kanske stannar här...

Tack världens bästa Emma.e för du finns, så galet glad att jag har dig!!!!


Ikväll kör vi!


Kommentarer
Postat av: Alice

Megafin sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-11 @ 09:16:46
URL: http://gravidforsakring.net
Postat av: Smsa Låna

Jag råkade snubbla in på din sida av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att blogga :)

2011-07-20 @ 16:16:56
URL: http://smsalåna.nu

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0