Hungrig Chey

Spenderat hela eftermiddagen på kupolen med Jonna.
Fikade på Waynes och provade hur mycket kläder som helst, synd bara att jag är så jäkla fattig.
Fick även hem min beställning ifrån shock idag, ett grymt snyggt nitbälte och jeans i rosa leopardtyg.
Kanske visar bild sen? :3

Just nu sitter jag och kollar runt på olika festivaler, undra vilken man ska dra på i sommar?
P&L är ju en självklarhet eftersom jag bor 2,5 mil ifrån borlänge och de kommer mina föräldrar att betala i tidig födelsedagspresent!
Själv då, vilken ska ni på?
Getaway?
Metaltown?
Sonisphere?

Nu kallnar maten, tjao!


Kommentarer
Postat av: Pinkpiercing - [ FOTO ] ♥

svar: hoppas du också får det! ^^

allt bra? :D

2011-03-03 @ 20:56:11
URL: http://pinkpiercings.blogg.se/
Postat av: ROCKAHOLIC

sv; hahha ja, tack!

men att tänka på sommaren får mig ba att bli ännu mer förbannad på dehär slaskvädret ;p vill ha sommar nuuuuuuuuuuuuu!!

2011-03-03 @ 21:00:41
URL: http://rockaholiic.blogg.se/

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0