LISTOR ÄR KUUUL

1. Har du nånsin gillat någon så mycket på en vecka eller två, och sen helt förlorat intresset för den?
Haha, alltså, ja.. Någon man trott att man gillat ja, men sen kommit på att det inte var på riktigt.. hehe.
 
2. Vilken låt vill du ska spelas på ditt bröllop?
Kent - Utan dina andetag

3. Och på din begravning?
Håkan Hellström - Man måste dö några gånger innan man kan leva

4. Har du nånsin planerat ditt/din bröllop/begravning?
Nej, förutom nu när jag fick säga låtarna då.. haha

5. Vad är det du märkt oftast?
Haha va?

6. Har du etikett andra, men du är omedveten om det förrän nu?
Om det menas att man stoppar in människor i "fack" så ja.

7. Prova din originalhet! Nämn 10 saker som gör dig till.. dig.
1.) Att jag alltid biter på saker. 
2.) Att jag säger "hon ba, jag ba, han ba" HELA TIDEN.
3.) Säger "asså", "typ", "såhär", "så".
4.) Jag har veckans ord typ.. haha.
5.) Min tatuering.
6.) Min familj.
7.) Min hjärna.
8.) Mitt hjärta.
9.) Mina tankar och åsikter.
10.) Min stil.

8. Har du nånsin nekat till en date och sen mått dåligt för det?
Kanske.

9. Har du nån stalker?
Beror på hur man ser det.. haha.

10. Om så är de bara någon som gillar att följa dig för sparkar, eller har de en djup passion för dig och tror att om du tittar på ditt varje steg de skulle ha en chans med dig?
Haha wtf..

11. Vad är det snällaste någon nånsin gjort för dig?
Oj, vet inte riktigt.. Men alla gånger Linda räddat mig ur olika knipor är ju guld värt.

12. Och det elakaste?
...

13. Diskriminerar du människor som handlar på Abercrombie?
Nej.

14. Vad tycker du om Hot Topic?
Dunno.

15. Har du nånsin läst en bok?
Ja.

16. Om du har de, skriv en symfoni för oss alla.
Läs hela Herion Diaries, där har ni en symfoni i helhet.

17. Nämn 5 saker som hänt det senaste halvåret och du hoppas på att alltid minnas.
1.) Det är
2.) fem saker
3.) jag inte
4.) tänker gå
5.) in på.

18. Vad är det du alltid hoppas på att vara bäst på No Matter What?
Haha, öhm..

19. Har du LJ?
Va?

20. Försök komma ihåg din favoritbok och svara på frågorna om historien.
Handling: Om Nikki's liv.
Huvudkaraktär: Nikki Sixx 
Känsla du fått av att läsa den: GRYYYYM
Namn: The Heroin Diaries
Författare: Nikki Sixx och Ian Gittins

21. Hur många gånger har du tänkt på självmord?
Käften.

22. I slutändan, tror du att allt löser sig genom att ta livet av sig?
Nej.

23. Säg en fantasi du har haft hela ditt liv, i detalj.
Att få träffa Nikki Sixx..

24. Vad har du för slags drömmar?
Sjuka.

25. Har du nånsin varit..kär?
JA!

26. Om du skulle ha ett hagelgevär bröllop i morgon, vem skulle du gifta dig med?
Elias Engvall.. haha :D enbart för att jag tror han är den enda människa som jag skulle stå ut med just nu.

27. Vilken var den sista du har skrivit i din dagbok om?
Skriver inte dagbok.

28. Ge oss tre minnesvärda lyrics från dina favorit-låtar.
1.) "Man måste dö några gånger innan man kan leva"
2.) "You're the reason I'm alive"
3.) "En kärlek som aldrig kan dö, men inte heller leva"

29. Finns det nånting du gjort i ditt liv som du vill att folk ska veta?
Njea, de som vet saker, de vet.

30. Nämn 5 saker som antingen en, eller flera pojkar har gjort för dig.
1.) Fått blommor?
2.) Rymt hemifrån ;)
3.) Åkt hem för tidigt från en semester.
4.) Pratat med mig i telefon en hel natt.
5.) Funnits.

31. Har du nånsin varit allvarligt svartsjuk men hållit det för dig själv?
Kanske.

32. Hur många gånger har ditt rykte dragits i smutsen?
En del kanske.

33. Nominera en person du känner för de följande utmärkelser:
Största horan: Håller jag för mig själv.
Sötaste pojke: Nikki sixxxx? :D
Bästa kompisen: Mina friends <3
Allmänt snäll person: Min syster.

34. Finns det några filmer som tar dig till tårar, utan att misslyckas, varje gång?
My sisters keeper, a walk to remember och titanic.

35. Vilken färg har dina ögon?
Gröna.

36. Nämn 10 låtar du lyssnat på regelbundet.
1.) You were mine
2.) Wild Side
3.) Man måste dö några gånger innan man kan leva
4.) Papercut
5.) Break your little heart
6.) Therapy 
7.) Stella
8.) Wherever you will go
9.) Kickstart my heart
10.) 999

37. Har du någonsin memorerade en kändis födelsedag och firade det?
Inte firat, men memorerat ah.

38. Gillar du Death Cab For Cutie?
Sådär.

39. Hur länge tänker du vänta till sex?
2 late.

40. Säg nånting du alltid velat säga till följande personer:
Din mamma: <3
Din pappa: <3
Bästavännen: <3
Din tillbaka stabber: ? 
Din kärlek: <3
Ditt ex: FUCK YOU!
Dig själv: :D

41. Vad för slags kläder har du på dig?
Tshirt, trosor, bh, strumpor.

42. Vad är ditt favorit svärd?
?

43. Nämn två saker om dig själv som skulle få andra att tro du är galen.
Oj, kan inte nämna två saker rätt av såhär men det finns mycket.

44. Har du någonsin inte varit sann mot dig själv för att behaga någon annan?
Jadå.

45. Vad är ett fullständigt meningslöst minne som fastnar i ditt sinne?
typ när jag råkade fälla en tjej? haha.

46. När du senast grät, vad var orsaken?
Haha, i fredags för jag läste en sak.. haha.

47.Namn fyra saker du vill uppnå i ditt liv.
1.) Öhm, få barn.
2.) Gifta mig.
3.) Få barnbarn.
4.) Fylla 100.

48. Hur annorlunda är du från förra året?
Ganska så rejält mycket mer crazy och glad :DDD

49. Namn fem citat som bäst sammanfattar livet.
1.) Man måste dö några gånger innan man kan leva. 
2.) Generation Wild
3.) Carpe Diem
4.) Take a ride on the wild side
5.) Sometimes nothing keeps me together at the seams

50. Lever du för stunden eller planerar du framtiden?
Både och.

51. Nämn dina 10 favorit-band.
1.) All Time Low 
2.) Mötley Crue
3.) Håkan Hellström
4.) Kent
5.) Hardcore Superstar
6.) Crashdiet
7.) Alice Cooper
8.) My Chemical Romance
9.) Lars Winnerbäck
10.) Melissa Horn

52. Är du rädd för döden?
Nej.

53. Vad tror du händer efter döden?
Vet inte..

54. Vad är din religion - vad tror du på och inte?
Jag tror på att finns det något gott, finns det även något ont.

55. Nämn 5 saker som påminner dig om nån du älskar.
1.) Helvete.  
2.) Tårar.
3.) Skratt.
4.) Lycka.
5.) Kärlek.

56. Har du någonsin undrat vad som skulle ha hänt om du skulle ha talat med en före detta krossa i stället för att undvika dem?
Haha, jag undviker inte, han som undviker mig.. ^^

57. Kom ihåg Fråga 51? Nu namnge fem band du senast har lyssnat på och se hur många av dem som matchar.
1.) Alice Cooper
2.) Mötley Crue
3.) Håkan Hellström
4.) All Time Low
5.) Hardcore Superstar

58. Vad tycker du om ditt liv hittils?
Superbra!

59. Hur länge vill du leva?
Länge till!

VEM...
Kramade du senast: Mamma
Pussade du senast: N.
Hade du sex med senast: Samma person som jag senast pussade.
Drack du med senast: Bäkka, Emma, Sandra, Jocke osv.
Rökte du med senast: ...
Sög du av senast: E.
Sjöng du för senast: Nappe :DD haha.
Mötte du senast: Jörgen? haha.

HAR DU NÅGONSIN..
(x) sovit bort en hel dag
(x) dansat i underkläder med en kompis
(x) brutit något ben i kroppen
( ) blivit diagnotiserad över någon sjukdom
(x) spelat sanning eller konka
(x) blivit förföljd av en främling
( ) hånglat med någon minst fyra år äldre än dig
(x) kört en bil
(x) åkt flygplan
( ) hållit på att dö


KÄRLEK OCH VÄNSKAP
Vem är din bästa vän, och varför just hon/han: Har några st, och det är för dom förstår mig ♥
Har du någonsin dumpat någon? Ja
Har du blivit dumpad?: Ja
Har du playat någon? Nej
Är du vän med någon som du vill dumpa? Nej
Har du haft ett förhållande som varat i över en månad?: Ja, gud ja.

DÅLIGA TIDER
Pinsammaste fylleminne: Hahaha, åh herregud.
Har du gjort något på fyllan som du ångrat?: Jadå, men man ska inte ångra något som har fått en att le, så jag kör påå!
Har du någonsin varit bakis?: Nejfan..
Hemmafest eller utekväll?: Hemmafest eftersom jag inte kommer in på the krog.
Om du aldrig druckit alkohol  - vill du testa?: ..
Har du rökt?: Ja
Har du rökt mer än 5 gånger? Ja
Har du någonsin varit hög?: Nej
Om nej, vill du testa?: Nej
Har du haft någon form av ätstörning?: Ja
Om ja, är du helt frisk från den?: Nej
Har du någonsin legat på golvet och gråtit?: Ja
Har du brutit ihop framför en vän?: Ja

BRA TIDER
Har du skrattat så du kissat på dig?: Ja
Har du skrattat så mycket att du fått ont i magen?: Ja
Är du kär?: Nej
Spelar du något spel, i så fal vilket?: Tetris Battle :D
Har du och dina vänner några internskämt?: Hahhaa ja..

LISTA UPP 5 SAKER DU VILL GÖRA INNAN DU DÖR.
1. Åka till USA
2. Hoppa fallskärm
3. Simma med delfiner
4. Mata hajar
5. Leva livet


Kommentarer

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0