PEACE AND LOVE SÄNDER LITE KÄRLEK

Igår släpptes tre akter av de lita hårdare slaget som P&L så fint ville kalla det. Turbonegro, Clutch och Sparzanza. Hade inte lyssnat så överdrivet mycket på banden innan, iallafall inte mer än ett par låtar. Förutom de svenska bandet Sparzanza som är helt underbart då.

Turbonegro föll mig i smaken direkt. Alldeles lagom hårt, rockigt och helt i min stil. Det är rätt garanterat att jag kommer stå längst fram vid scenkanten och röja skallen av mig i sommar. Clutch är helt okej, fastnade ganska så fort för deras "konstiga" stil. Gillar att det är en gnutta pyttelite country i skiten också, samtidigt som det blir hårt vissa gånger. Sparzanza kommer bli grymt att få bevittna för första gången, det är grymt bra och även här kommer jag rocka loss längst fram.

Peace and Love har just gett min biljett en helt ny mening. Innan kändes som att veckan skulle innebära mest drickande och att skrika sig hes till Maggio typ. Men äntligen får man rocka lite, gött mos. Fan vilket nöjd tjej jag är alltså. Leendet på läpparna vill inte riktigt försvinna. För mig är det ju självklart ett måste att sticka på P&L då jag bor cirka 3 mil från huvudentrén och här i Dalarna går A-L-L-A. Vore ju en skam om man inte gick ;-)

Kommentarer
Postat av: MALIN

sv; det hade jag inte en aning om, ska ta och lyssna på den nu då! ;)



Sparzanza är duktigt bra!

2012-02-10 @ 15:16:37
URL: http://dreamingwideawake.blogg.se/

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0