VÄRLDENS BÄSTA ARTONÅRING

Idag fyller min fina vän hela 18 år. En vän som står ut med mig i vått och torrt, hon som aldrig backat undan hur jävligt allting än har vart. Hennes familj är som min familj. Hon som alltid är lika glad över att se en, även om det bara gått några timmar sen vi sågs sist. Tjejen som blev min allra bästa vän i slutet av åttan och gjorde så jag kämpade på hela nian trots alla motgångar. Tjejen som det känns som att jag känt i hela mitt liv, fast det faktiskt bara är tre år. Hon som är som min syster, min andra halva ♥

Grattis på 18-årsdagen Linda! Bara ett halvår kvar tills vi får gå på krogen tillsammans och fucka ur. 

Kommentarer
Postat av: Mimmi

SVAR

Tack! :D Jag klippte av ett par svarta jeans som jag aldrig använde och pimpade bakfickan med lite nitar :)

2012-02-13 @ 11:09:28
URL: http://whatsernames.blogg.se/
Postat av: Sin Sisters - Hollywood stories

sv: Ja eller hur, finns massa snyggt där nu! Om ett par veckor kommer det in en ashet G N' R tischa så håll utkik! :)



TACK!! I luv them!

2012-02-13 @ 11:12:33
URL: http://sinsisters.blogg.se/
Postat av: Patricia♔

sv: Tack! Ja lite extra pengar i plånboken är aldrig fel. Perfekt nu när vi köpte tapeter och så:)

2012-02-13 @ 12:31:36
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Okej x)

2012-02-13 @ 13:28:44
URL: http://jojjjjohs.se

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0