GLAD

Att Skogsröjet släppte Monroe, Hultfreds släppte Kasabian och P&L gav oss lite Timbuktu gjorde min dag. Iallfall de två först nämnda, och jag tror att det kan bli mäktig att få höra "Resten av ditt liv" med Timbuktu under bar himmel så att, ja, nöjd tjej. Enda nackdelen att är Hultsfred krockar med Metaltown, vi får se hur vi löser detta.. haha. 

Var även på någon jäkla stjärnbio med klassen idag, planitarium eller vad det heter. Var ganska intressant faktiskt, sen sprang vi runt på det stället där planitariumet ligger (framtidsmuseet) som små barn och lekte med alla grejer som fanns där. På tal om "bio" så fick jag hem en gratis bio check från Mr. Deal idag. :D NÖJD x10000.

Åker till Hedemora snart och joinar livet där borta. Papi och finfina vänner om möjligt. ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Fin blog :) Besök gärna min blogg eller följ den via http://www.bloglovin.com/sv/blog/678265/malin-jonsson/follow , bloggar om livet som tvåbarnsmamma, hur det är att ta sig tillbaks till livet efter att ha förlorat sin lillasyster, mode och fotografering. Kram!

2012-01-25 @ 21:20:54
URL: http://maliiinjonsson.blogg.se/

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0