PIIIIS N' LÖÖV

Peace and Love är över för detta år och jag kan inte låta bli att tycka att det gick vansinnigt fort. Simple plan, Björnstammen, Kent, Maggio, Michael Monroe, Hardcore Superstar, Skrillex, Mumford and Sons, Rise Against och  Thåström var bara en bråkdel av vad vi egentligen såg. 

Den bästa konserten på hela veckan för mig måste helt klart ha varit Simple Plan. Jag hade fucking Pierre Bouvier över mig. Det var nog det mest magiska någonsin tror jag. Självklart så var lyckan maximal. Utöver det så var dom lika bra och roliga som i våras.

Mycket party blev det också givetvis, men det är väl så när det är P&L. Lite sömn, mycket musik och party. På fredagsmorgonen kom vi insläpande genom dörren vid 08.00 tiden och vi sov bort hela lördagen och fick nästan springa för att hinna till Hardcore's spelning vid 19.45, galetgalet. 

Bilder kommer senare.

Kommentarer

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0