SERIÖST, SLASH <3

Oh, Starlight!
Kan tårarna sluta rinna? Kan jag sluta le? Kan jag sluta studsa omkring? Nej. Varför? Jo, för att Hultsfred släppte SLASH! Kungen, guden, allt. Min favoritgubbe efter Nikki Sixx. Det var inte länge sedan jag upptäckte honom på riktigt men just idag kan jag säga att jag är evigt tacksam for that. 

Det här kommer bli mer än legendariskt. Jag hade chansen att få se honom när han spelade i Gävle sommaren 2010 men jag tog inte chansen. Varför vet jag inte, troligen så var jag dum i huvudet, och denna gång ska jag fan inte vara lika blåst så jag ska fan palla arslet till Hultsfred. Spelar fan ingen roll längre, jag gör allt för att få se snubben nu.



Kommentarer
Postat av: •ANGELiCA;BARWiCH•

jaa tack ska du ha! :D

2012-03-14 @ 15:40:38
URL: http://onlyangelica.blogg.se/
Postat av: A Rock'n'Roll Lifestyle

Sv. tack så mycket! :)



Ah najs med slash!

2012-03-14 @ 15:59:27
URL: http://murderlipstick.blogg.se/
Postat av: jennifer

sv; bra de då:)

2012-03-14 @ 17:27:24
URL: http://anderssonj.blogg.se/

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0