SIDECUT <3

Pappa + Rakapparat = Sant.
Min kära pappa var lite impulsiv igår så vi rakade av min sidecut. Så nu är den kort och fin igen. Mycket nöjd tjej. Inte visste jag att jag hade en sån duktig fader. Passade min ekonomi much better än att gå till en frisör.. Höhö.

Funderar på att göra den lite längre in, bakom örat och så, men har inte bestämt mig än.. När det gäller mitt hår är jag väldigt nervig av mig.. Haha. Käraste ägodelen typ. Bjussar på en bild på hur det blev iallafall. Vad tycker ni


Kommentarer
Postat av: Tess Cameron

Va duktig han var =)



På mitt inlägg idag har jag lagt in en reklam film jag är med i för Coca cola light plus ett min gamla låt Bye bye baby goodbye som jag sjunger på. Berätta gäääääärna var du tycker =)

2012-03-09 @ 13:08:33
URL: http://tesscameron.blogg.se/
Postat av: A Rock n' roll lifestye

Tjusigt!

2012-03-10 @ 02:06:09
URL: http://murderlipstick.blogg.se/

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0