SKOR ÄR DET BÄSTA SOM FINNS

Vem vill inte ha ett par balla skor på fötterna?
Det bästa som finns med våren/sommaren är att man kan klä av sig istället för på sig. Dra på sig skinnjackan, shortsen, klackarna och de bästa med allt, conversen. Iofs går jag i converse nästan året om förutom de allra kallaste dagarna men när man kan använda dom utan att de blir skitiga direkt, det är kärlek det. De kan rocka upp en hel jäkla "outfit".

Här har jag klippt ihop en liten bild på några par jag skulle vilja ha i min samling. Har ju trots allt redan 6 par men man kan väl aldrig få för många. Plus att mina svarta och mina vita är så gott som styckade..

Kommentarer
Postat av: Amanda 17år & mamma!

Finns inge bättre än dessa härligheter att glida omkring i på sommaren, framför allt dom korta modellerna!:D

2012-03-05 @ 20:35:59
URL: http://awahlsten.blogg.se/
Postat av: sanna

sv: Ja jag stod på house of metal när jag fick sms om att killarna åkt ur andra chansen. Snacka om att svenskarna är helt lost, stackarna. Får bjuda dom på en bärs sen, haha

2012-03-05 @ 20:47:09
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Jessi Fox

jag längtar tills gatorna är sopade så att jag kan plocka fram mina sprillans nya vita!!!!! tills dess nöjer jag mig med alla andra som har några år på nacken ;)

2012-03-06 @ 11:10:05
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0