det är bara du och jag kvar.

Snart kommer mina sötnosar och hämtar upp mig på moppen! :-) Sen ska vi hela vägen till folkan, oj så långt härifrån jag vet.. Haha. (För dom som inte vet så bor jag typ max 100 meter därifrån). Men vi åker moppe för att det ska gå fort mellan skolan och folkan när vi ska äta osv. Smarta chicks..

Och gamla rum dom fylls med nya vänner
Men det finns ingen plats för dig och mig i allt det här
Jag hatar er jag hatar det som händer
Och jag vet inte längre vem du är. ♥
Mimikry.



Kommentarer

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0