Märtha/PL/babbel.

Kör på tre inlägg i ett istället. Kan ju faktiskt vara trevligt!

Märtha: Inte beställt än, vi väntar. Men pappa vill ju såklart veta säkert att han får pengarna innan han beställer. Och eftersom du och jag inte pratar på typ 10 dagar så är det ju såklart lite svårt! :-D Hoppas du får det så trevligt i Göteborg och på Pier Pressure. Du får berätta sen. Jag älskar dig, puss. ♥
(svar på kommentar!)

Något som är jävligt nice är att spelschemat till P&L har kommit upp, något som är ännu trevligare är att Kent kommer att spela i två timmar! Två timmar med underbaraste Kent, underbaraste Joakim. Det som inte är så jäkla bra kanske är att de släpper ny skiva på onsdagen och spelar på torsdagen. Kommer aldrig hinna lära mig texterna. Haha. Längst jävla fram med de underbaraste!

Det finns dock en sak med P&L som suger, det är ju självklart att massor med bra band som man vill se krockar. Onsdagen och torsdagen klarade sig rätt bra för min del, men fredagen och lördagen är rena jävla kaosen. Jag vet inte vad jag vill se mest! T ex är det inte så lätt att välja på Mando Diao och Less than 4. Visst, har aldrig sett Mando men jag tycker verkligen om Less than 4. Ah, ni ser. Det är en jäkla massa problem. Men det kommer ju självklart lösa sig när man är på plats. Någon trevlig människa som ska på P&L som kan tipsa om fler bra band?

Min dag idag har iallafall bestått av att umgås med älskling. Vi vaknade väl ganska tidigt, eller ja, han väckte mig. Åkte ju hem till han rätt sent, eftersom jag var på fest. Som var bra rolig, btw. Iaf, jag och älskling kollade på film sen åkte vi med pappa och käkade på Donken. Jävligt trevligt. Sen åkte vi hem till min syster, sen hem till mina storasyskons mamma (vi har olika mammor). Dagen har iallafall varit trevlig.

Nu ska man väl kolla på bröllopet ett tag och sen mysa till en film!

Kommentarer

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0