my day.

Nu är jag hemkommen! Dagen började med att jag fick skjuts till skolan. Lyssnat på någon föreläsare från civilförsvaret i två timmar, sen hade jag betygssnack med Grete. Ligger då sjukt bra till kan jag säga. Sen städade vi ur skåpen, sen var det tack och adjö.

Åkte moppe hem med Linda, Jenny och Emma. Vi kastade av Emma hemma vid sig, sen åkte vi övriga till Ica. Köpte jordgubbar! For sedan hem till Jenny. Flummade runt lite :-D Sen blev det hem till Linda med ännu mer jordgubbar osv! Fotade även Linda. Bilderna kan ni få se sen!

Två knäppa flickor...



Kommentarer

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0