Det kommer alltid vara vi, även om det inte är du och jag

Nu när jag känner mig mer levande kanske jag ska säga att jag är okej iallafall.
Jag mår bra, även om det är slut mellan mig och Fredrik.
Eller bra kanske jag inte mår, men jag är som sagt okej.

Vem vet vad tiden har att utvisa, han är iallafall en underbar kille och jag är glad för alla minnen vi delar.
Mycket har hänt, på både gott och ont - oavsett vad så kommer en bit av mitt hjärta alltid klappa för honom.

Det blev iallafall 2 underbara år tillsammans, som jag är enormt tacksam för.
Du har fått mig att le när hela livet bara rasat samman.

Vänner det kommer vi alltid att vara.

Tack för allt, du har fått mig att må så himla bra <3

Kommentarer
Postat av: linda persson

Finns gumman <3 saknar dig bv <3

2011-04-04 @ 11:57:35

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0