Lista

stooora tjejtestet 2011!

vänskap-

vad heter din bästavän?- Linda, bäkka.
vem var du senast med?- Amanda
vem ringer du när du är riktigt ledsen?- Fredrik, Twinsis.
har du förlorat en vän under 2011?- Nej.
är du med någon just nu, isf vem?- Nej.
vad hette din första kompis utanför släkten?- Hmm, frida.
vem utav dina kompisar vill du träffa just nu?- Linda.
vem snackade du senast i tfn med?- Mamma.
vem utav dom fick du senast sms av?- Fredrik.

kärlek-

är du kär?- Ja.
vad heter han isf?- Fredrik.
har du kille?- Ja.
vad hette din första kille?- Tobias.
hur många gånger har du varit riktigt kär?- 1.
har du sagt att du älskat någon, fast inte menat det?- Nej.
älskar du någon just nu?- Ja.
har du gråtit över någon du inte kunnat få?- Haha, ja..
har du kramat någon?- Ja.
har du pussat någon?- Japp.
har du hållt någon i handen?- De med..
har du hånglat med någon?- Ja
har du strulat med någon?- Ja
har en kille tagit på dina bröst utanför dina kläder? -
har en kille tagit på din röv utanför dina kläder?-
har en kille tagit på din bh?-
har en kille tagit på dina trosor?-
har en kille tagit på din mage innanför kläderna?-
har en kille sagt face2face att han älskar dig?- ja

mobil-

vem ringde du senast?- Mamma
vem ringde dig senast?- Mamma
vad står det i ditt senast sms&vem är det ifrån?- Börjar nu :P /Fredrik
vem skrev du senast sms till& vad stog de?- Hörs sen baby /Fredrik
vad har du för mobil?- HTC Wildfire
vilken färg?- Röd.
hur många kontakter har du?- 100 kanske.

familjen-

hur många är ni i din familj?- En hel del.
vad heter dina syskon?- Sara, Anna, Jonas och Niklas
har du en storasyster?- Ja
har du en lillasyster?- Nej, twinsis
har du en storebror? Ja
har du en lillebror?- Nej
har du en tvilling?- Japp
är du mittenbarn, minsta barnet, eller äldsta?- Äldre än twinsis, annars är vi yngst

annat-

vad ska du göra imorgon?- Skola
vad har du på dig just nu?- Kläder
har du kul just nu?- Nej
vad ska du göra nu?- Tv


Kommentarer

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0