Jag kan sakna dig ibland.

Haha, sämst är jag på att uppdatera, men fasiken vad söta ni är som kommenterar och försöker peppa mig att komma igång igen. :*

Mår skapligt bra nu för tiden (folk har undrat hur mycket som helst). Lever som fan, kör mitt race, träffar fina människor, umgås med nytt folk, umgås med gamla underbaringar. YÄH! Livet leker, chillidilligt som fan. Vissa dagar iallafall. (WOHO! nu kommer det...) Klart jag kan få bakslag ibland, vissa dagar vill jag inte ens resa mig ur sängen. Men wtf, allt handlar om någon sorts inställning. Säger jag till mig själv att det tamigfan visst ska bli en bra dag så brukar det gå relativt bra iallafall..

NU SKA JAG ÅKA TILL VÄRLDENS BÄSTA OCH SPENDERA MIN KVÄLL & NATT DÄR ♥


Kommentarer
Postat av: © sarastille

backarå

2011-06-07 @ 15:59:33
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0