Nikki Sixx ♥

Anmälningar till "Den bästa sommarbilden" görs här! (sista dagen idag.)
Och rösta på eran favorit av finalisterna i Veckans blogg här! (vinnaren dras på lördag/söndag.)

Godmorgon sötnosar! :-)
Sitter fortfarande kvar hos min älskling och tofflar lite som Jasmine skulle ha sagt. Haha. Pappa kommer och hämtar mig om ett tag då jag ska på födelsedagslunch tillsammans med Lars, som är min föredetta platspappa. Ni kanske tycker det är konstigt, men vi har fortfarande kontakt och han har betydigt väldigt mycket för mig pga vissa omständigheter jag inte tar upp här. Jaja, det ska iallfall bli trevligt! Efter det ska jag umgås med min älskling igen.

Förresten, igår så snodde jag älsklingens bok om Nikki Sixx (basisten i Mötley Crue) och jag blev helt fast direkt. Så många ord och meningar som stämmer, som får en att tänka till på riktigt. Ska ta och fortsätta läsa den snart tror jag, ska även skriva ner lite saker som står i boken. Fanns så mkt fint! Min finaste Nikki Sixx


Kommentarer
Postat av: Märtha

Heter han nikki på riktigt? Det är coolt men känns egentligen som ett tjejnamn :]

2010-08-12 @ 18:38:28
Postat av: HEDVIG

sååå fin blogg!!

2010-08-12 @ 18:51:11
URL: http://hedvighedvig.devote.se
Postat av: jasmine

Toffel.. AmandaSam var det ju! ;)

2010-08-12 @ 21:51:04
URL: http://jasses.devote.se
Postat av: ida

den boken är så jävla grym!

2010-08-13 @ 02:36:21
URL: http://konversion.blogg.se/

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0