RÖD RUNT HALSEN, YÄH.

Köpte världens mysigaste halsduk på gina tricot i växjö igår, har redan en svart men den röda är så jävla snygg så var tvungen att köpa en sån också. HAHA. shoppat lite smycken och sånt på outleten idag också, har även hunnit med att träffa en till smålänning som var mycket mycket saknad. Just nu sitter jag och Jasmine med varsin dator och kollar varsin film, haha.... Kommer ännu en smålänning hit snart tror jag också. Imorgon åker jag hem, sucks to be me, men ska träffa mina saknade och fina vänner. Blir bra!!! ♥

Kommentarer
Postat av: jasmine

Sötis!!! :D Vill inte att du ska hem ju, du kommer så sakna chokladkakorna (som jag förövrigt är bäst på att baka).

2011-10-28 @ 18:10:54
URL: http://jasses.devote.se

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0