MONSTER <3

Försök att ta mig.. tralalala.
Mimikry-musikvideo-inspelningen var jäkligt najs. Mycket trevligt folk, många fina och alldeles för sjukt underbara vänner på en och samma plats och självklart bästa Mimikry. Låten "Monster" som vi gjorde videon till kommer att komma ut ungefär den 9 mars och videon någon vecka senare kommer själva videon att komma. Lägger ut den här då. Självklart var jag, Bäkka och Emma allra längst fram. Som vanligt med andra ord, vem kan förvänta sig annat av oss?

Kvällen avslutades på donken med en hög kåmpizar, dock så åt jag ingenting, drack bara min kära cola.. Nomnom. Senare körde Jesper hem mig. Väldigt tacksamt måste jag säga. Pappa hämtade upp mig dock efter ett litet tag och nu sitter jag här tillsammans med min fina systeryster som kom till Dalarna igår. Najsprajs.

Bilder från idag tagna från Mimikrys facebooksida. Gå in och gilla dom här!

Kommentarer
Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Visste inte ens att Mimikry fortfarande rockade. Samma medlemmar från förr, dom där Hjalle & Heavy?

2012-03-05 @ 18:41:33
URL: http://trueborn.blogg.se/

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0