DAG-SAKEN

Har bytt ut några, och kan hända att jag byter några till. Här får ni den senaste uppdatering av listan, de överstrukna är redan gjorda!

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Platser jag besökt
Dag 10 – Dagens klädsel
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Mina vänner
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Julen för mig
Dag 21 – En underbar sommar
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bra
Dag 24 – Det här får mig att bli ledsen
Dag 25 – Min klass
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Min begravning
Dag 30 – Ett sista ögonblick

Kommentarer
Postat av: IDA

sv: Hihi, tänkte du på att det stod det på min tröja? :D

Jag lyssnar på vissa låtar med dom, och tycker dom är bra! :)

2010-12-07 @ 15:44:11
URL: http://idawa.blogg.se/
Postat av: ellinor sjöberg [mitt liv / min blogg] - tävling, årets bild!

sv; :) ussh snö! :D

härligt. Med mig är det också bra, men ät trött som bara den. kram

2010-12-07 @ 19:15:36
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0