LÄR KÄNNA MIG DEL. 1

Vilken färg har dina skor? - Har flera par så svarta, vita, gula och rosa ;-)
Hur många sms har du skickat med din telefon? - Precis raderat så 5 st.
Vem är nummer 9 i din kontaktlista? - Automatisk kundtjänst, haha.
Vilka finns i din "mottagna samtal"lista? - Pappa enbart.
Vilka namn finns i din smsinkorg? - Fredrikhjärtat och mamma.
Vem kysste du senast? - Älskling.
Vem kramade du senast? - Mamma.
När såg du din bästavän senast? - Längesen, typ i fredags :c
Din favoritfilm? - My sisters keeper.
Din favoritlåt? - Fall for you, Kickstart my heart, Key to my heart osv.
Bär du på en stor hemlighet just nu? - Njea.
När vaknade du imorse? - 11.30 typ.
Gillar du hästar? - Ja.
Har du ett turnummer? Vilket? - 5 och 2.
Vem hade du velat träffa just nu? - Linda.
Vilket är det bästa året hittils? - 07, 09 eller detta år.
Är du kär? - Ja.
När drack du alkohol senast? - 9 oktober.
Är du en rökare? - Nej.
Föredrar du snus eller rökning? - Rökning.
Vad heter du i mellannamn? - Emma.
Har du en blogg? - Ja? Haha.
Vilken klass går du i? - 1:an på gymnasiet.
Är du oskuld? - Nej.
Ditt favoritband? - Mötley Crue.
Din favoritartist? - Håkan Hellström.
Thåström eller Håkan Hellström? - Haha, Håkan Hellström ;)
Göteborg eller Stockholm? - Sthlm.
Vars bor du? - Säter.
Vars vill du bo? - USA.
Vilken låt är nummer 6 uppifrån i din spotifylista? - I don't wan't to miss a thing med Aerosmith.
Vilken låt är nummer 6 nedifrån i din spotifylista? - Still Counting med Volbeat.
Vem skrev åt dig på msn senast? - Twinsis :)
Vem skrev du senast sms med? - Fredrik.
Vem ringde dig senast? - Pappa.
Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser? - En bild på mina leopardleggings. Haha.
Blind eller döv? - Blind, för då skulle jag fortfarande kunna lyssna på musik.. Haha.
Har du MVG i något? Isåfall vad? - Det vet jag inte än.
Hur gammal tror du att du kommer bli? - 97. PAX.
Vad vill du jobba/jobbar som? - Fotograf.
Var är dina syskon just nu? Två är väl i sthlm, en annan hemma hos sig och twinsis är här.
Senasta kändisen du såg? - Blondinbella ;-)
Favoritkändis? - Nikki Sixx.
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? - Igår hem från blge.
Har du piercingar? Isåfall, vars? - Tungan, läppen och öronen.
Vilken är den senaste låten som fastnat i ditt huvud? - Fall for you.
När grät du senast? - Hmm, igår natt.
Är du vig? - Sådär.
Vad står det i ditt senast skickade sms och vem var det till? - "Hi hi <3" till fredrik ;)
Använder du hårspray? - Ja.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Ha det förhållandet jag har.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Nej.
Uppsatt hår eller hängande? - Beror på :-D
Vill du gifta dig i framtiden? - Ja.
Vilken vän vet mest om dig? - Linda och Märtha.
Har du varit vän med någon som du inte tycker om nu? - HAHA, ja.
Vem skrev åt dig på Facebook senast? - Syster.
Vad stod det i din senaste händelse? - Något om Jonna. Haha.
Vill du bli modell? - Nej.
Din bästa tjejkompis? - Linda.
Bästa killkompis? - Elias.
Vad var det senaste du installerade på din dator? - Vet inte.
Vem är den perversaste person du känner? - Haha, oj.. Felicia eller Emma ;-D
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? - Håret och ögonen.
Favoritdryck? - Cola!
Favoritdryck innehållandes alkohol? - Cider eller sprit.
Senaste CD-skivan du köpte? - Minns inte..
Har du några plancher i ditt rum? På vem/vad? - Har egenfotade bilder.
Vad ska du göra i sommar? - P&L!!
Har du haft oskyddat sex? - Ja.
Hur många har du strulat med på en kväll? - 3.
Har du rökt på/knarkat? - Nej.
Hur ofta festar du? - 1 gång i månaden i genomsnitt typ.
Favoritskådespelare? - Oj, finns en del.
Favoritkomiker? - Haha, vet inte..
Klänning eller kjol? - Klänning.
Har du varit med på TV? - Nej.
Vad kollar du helst för TV-program på morgonen? - Julkalendern..
Snyggaste kändisen? - Nikki Sixx.
Vart vill du resa innan du dör? - USA.


Kommentarer

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0