LÄR KÄNNA MIG DEL. 2

Presentera dig själv!
Namn: Sofie Stille. 
Ålder: 16.
Bostad: En stooor lägenhet med min far i säter.
Utseende: Kort, blond och svartsminkad ;-)
Humör: Goodeligood today.
Civilstatus: Jävligt upptagen med en fin pojke.

Vad är din favoritfärg? Svart.
Har du några vänner? Ja.
Vad är viktigast för dig, just nu? Kärleken.
Vilka färger består innehållet i din garderob mest av? Svart.
Tycker du det är finast att vara osminkad eller sminkad? Naturligt fin är alltid bäst.
Tycker du om dig själv som du är eller skulle du vilja ändra på något (och om något – vad)? Jag accepterar mig sj för att det är onödigt att klaga.
Har du varit förälskad? Ja.


När planerar du att skaffa familj? Över 20. Ska ha festat av mig, varit ung och dum, gjort misstag, tagit studenten och hunnit levt mitt jäkligt roliga liv!
Vill du någonsin gifta dig? Ja.
Har du någonsin fått höra att du är lik någon (och vem)? Hmm.. Kanske, minsn inte.
Är du en ordningssam människa? Nej.
Städar du ofta? Nej.
Röker du? Nej.
Kan du laga mat? Ja, är grym!

Är du atletisk? HAHA.
Har du gått i någon sport? Ridning.
Vad gör du helst på din fritid? Fotografer.

Ser du ofta på TV? Nej.
Vad är ditt favoritprogram? Det var andra avenyn :c
Ser du helst på TV eller film? Film.

Var det här annorlunda? Ja.


Kommentarer
Postat av: LOWA - En musikblogg

God jul på dig!♥

2010-12-23 @ 10:54:38
URL: http://musiklowa.blogg.se/
Postat av: Erika

God jul :)



sv: Jag med.. älskar det :D

2010-12-23 @ 12:00:13
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0