fräkniga huggormar.

Godmorgon. Jävligt sent, jag vet.

Älskling sov här inatt, dock var han sjuk så vi har inte sovit så jävla mycket. Vid 2 inatt gick vi ner och la oss i soffan. Kollade på allt möjligt skit som gick på tv'n. Jag sov till och från medans älskling har varit vaken nästan hela natten. Stackarn. Hans mamma kom precis och hämtade honom, så nu ska jag alldeless strax fixa iordning mig och vänta på att pappa kommer hem. Sen ska vi åka iväg och fixa lite saker!

Saknar PL galet mkt :c


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Ja du, vart inte mycket sömn inatt<3 men vi hade ganska mys ändå fast jag var helt död<3

2010-07-06 @ 14:53:53
URL: http://fredriksvensson.blogg.se/

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0