Funderingar.

Alla andra har fått brev till att de har kommit in på sitt gymnasie, utom vi som ska gå media? Har bara fått läsa på internet, inget annat? Känns lite mysko men får hoppas att det kommer i veckan, annars får jag be pappa leta reda på numret så vi kan ringa upp dit och kolla.

Imorgon ska jag nog inte göra någonting alls, gud vad skönt det känns. Sova ut ordentligt! Men kommer förmodligen bli sjuk eftersom älskling är det. Har sjukt ont i huvudet nu och känner mig alldeless varm så ska nog gå ner och se om det finns någon alvedon eller något, samt kanske ta något att äta. Ska nog försöka fota lite imorgon med!

Kram och godnatt!

Kommentarer

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0