Min vecka.

P&L var helt jävla awesome, det bästa någonsin.
Kikat på sjukt många band, mer eller mindre! Vissa var bättre än andra.
Tack älskling, emma, linda, märtha, gabbi, lollo m.fl för en asbra vecka :*
- - -
Lasse Lindh; Awesome låtar, härlig drag.

Carl Norén; Lite för stel, men annars helt okej

Julian Casablancas; Låtarna låter bara lika.

Mika; Underbart!

Hoffmaestro; Galet värre.

A day to remember; Bra musik iallafall.

Melissa Horn; Superbra och alla sjöng verkligen med.

Alice in Chains; Inte min musik.

Them Crooked Vultures; Coolt att ha sett dom, men inte så bra.

Robyn; Helt okej.

Kent; Det bästa med hela festivalen. Så underbart. Öppningen med "Utan dina andetag" kunde inte bli finare, 747 och kärleken väntar var underbara och finaste avslutet med "Mannen i den vita hatten". Absolut mina favoriter. Kärlek kärlek kärlek.

Billy Talent; Mycket tryck, men galet bra.

Lily Allen; Inte energisk alls.

The Hives; Jävligt bra på scenen.

Europe; Ett ord - Grymma.

The Ark; Tooooo muuuuch blingbling.

Fibes, Oh Fibes!; Lät superbra, men ganska lika.

Hardcore Superstar; Svettigt, galet och underbart.

D-A-D; Såg på långt håll, men det man hörde lät (y).

Crashdïet; UNDERBARA.

Mando Diao; Bra!

John Fogerty; Trevligt att dansa till i väntan på annat.

Markus Krunegård; Bra musik.

Less Than 4; Sett hur många gånger som helst förut, men alltid lika bra.

De lyckliga kompisarna; Rörigt.

Jay-Z; Grymt grymt grymt. Nedräkningen, mängden av människor.. Fint!

Sonata Arctica; Spelade nästan inga låtar som ligger på deras "topp", så lite besviken blev man ju men annars så var det helt underbart att lyssna på. Så mäktigt.

Michael Monroe; Ascoolt!


Kommentarer

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0