9D

I 3 år har vi kämpat som tokar för att nå de betyg vi vill, vi har skrattat och vi har gråtit tillsammans. Vi har varit glada och ledsna, arga och förbannade. Vi har varit de flummigaste man kan tänka sig ett antal gånger. Tiden har gått snabbt men ni har ändå förändrat mig, jag är så sjukt glad att jag hamnade just i den här klassen. Trots att jag hatar er ibland så kan jag lugnt säga att ni betyder mer än många andra för mig.


1 månad och 5 dygn kvar.. sen är 22 personer aldrig mer ett.. aldrig mer 9D


2007 - 2010 ♥

Kommentarer

Tänk på följande när ni kommenterar:
- Patetiska/dumma kommentarer godkänner jag inte.
- Jag vill inte ha någon reklam på min blogg.
- Mitt privatliv är mitt privatliv, jag väljer själv hur privat jag vill vara här.
Kom också ihåg att din IP-adress alltid sparas.


Vanliga frågor:
F: Vad har du för kamera?
S: Det står i menyn att jag använder mig av en Canon EOS 1000D :)

F: Gör du designer åt andra?
S: Det beror på, men är du intresserad så är det bara att säga till så kan det gå att lösa.

Lämna ett avtryck här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mail? (syns endast för mig)

Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0